Körkort!

Har inte haft tid att blogga nu på ett tag. Anledningen till det är att jag fick mitt körkort i torsdags :)
Kul kul!

Känner mig helt död just nu, fick hämta farsan inatt när han hade varit på bröllop.
Först fick jag stå och vänta på han i ca en halvtimme innan han ens kom till bilen,
sen så när han väl kom dit så tyckte han att jag skulle åka hem och byta bil. Så då gjorde jag det..
När jag kom tillbaka nej då skulle han stå kvar ännu längre och tjöta.
Så jag åkte upp till Berra och Jerry och tog en cigg med dom en stund.
När jag kom ner sista gången var jag överlyckilg för att få åka hem,
NEJ MEN då har han bestämmt att jag ska köra hans vänner till Älvängen. Nej nej nej nej!
Men tyvärr så fick jag göra det iallafall. Kom till Kareby ca kvart över 4 imorse.....

Nu ska jag strax brumma till Trees och sen till Säve.
Skriver kanske senare.
Puss och kram ♥


Davids ena missebäbis nanar gott i soffan ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0