17 augusti

Hej hej bloggen!
Just nu sitter jag och sminkar mig, ska på kalas om ett par timmar.
Hm, sov på Nicklas jobb inatt så vi kom hem vid 7 imorse..
Fick sitta och vänta på honom i ca en timme, så jag hade lite små fräcka saker för mig
i bilen medans jag väntade..
Visste ni till exempel att det är ca 13 bloss på en vanlig cigarett :P
haha mja sedan satt jag å sjöng lite grann och till sist så räknade jag alla parkeringsmynt som jag hittade i bilen
( nästan bara 50 öringar) Jag hade alltså jävligt tråkigt!
Sedan när vi äntligen kom hem så satte vi på första säsongen av One Tree Hill
Gillade inte riktigt den när den gick på tvn men nu när man ser alla avsnitten i följd så är det som en drog ♥ 
Ska brumma hem till Ninna senare och låna andra säsongen också :)  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0