Jag säger bara en sak......

BAKIS!
Mår svin taskigt just nu och vill bara försvinna under jorden på ett ungefär.
Ligger och latar mig i sängen med Treees och snart ska vi bada i badkaret :D
Haha
Ikväll blir det antingen spekeröd eller hem till Frida och grilla:)
får väl se om jag ens orkar ta mig upp ur sängen till att börja med kanske.

Igår va vi ute med Nisse och åkte lite chéva.
Men det var rätt segt så dom släppte oss utanför krogen krogen och där träffa
vi bland andra Sussie :) Men ioch med att lilla Sara inte riktigt har fyllt 18 än
så blev det till att Teddy fick köra hem oss till mig :)

Saker jag längtar till:

Treees får sin vovve imorgon
Jag ska tatuera mig den 30/4
Jag fyller år den 6/5 !!!!!!

Och många soliga dagar :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0