I think i like it

Roligaste helgen på länge!

Fredag va vi ute och åkte Impalan med Daniel,Ninna,Stendahl,Mikael och Niklas.
Lite segt ibörjan men vi kom igång rätt gött framåt nattkvisten. Synd att tiden gick så fort. 
 
Lördagen började med att Muffa ringer och väcker två bakfulla och trötta grisar ute i Kareby.
Vi skulle tydligen åka med till Backamo. Så de va inge å snacka om,
bara krypa in på toan och börja göra sig iordning och sedan åkte vi ut till Jörlanda och träffade två fulla bilar till.
Vi åkte upp till marknaden men stannade inte så länge. Tog en sväng till Ljungskile och käkade pizza.
Sedan åkte vi till Kungälv och hämtade Mikael och så drog vi hem till Muffa för att leta chaufför för resten av kvällen.
Blev sittande ganska långt in på kvällen innan vi äntligen fick övertalat Robin att köra.
Så vi knödde in alla 8 i bilen och drog runt. Riktigt lyckad kväll med ett jävla drag :)
Mja de gick till och med så långt att jag fick en blåklocka :P 
Haha så med en sönderslagen näve,dyblötabyxor,svullet öga och blåmärken på höfter och ben
åkte jag hem och nanade. 
                                   


Och idag söndag fick jag äntligen sålt min moppe! Begärde 18 000 för den men fick 15 500.
Orkade inte tjöta om priset. Nu ska jag borsta mina bissingar och gå å lägga mig :)
Natti ♥   

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0