Finfint!

Så nu äntligen har jag fixat klart bloggen, får se om jag vill ha kvar den såhär eller om de blir ändring :)

För övrigt så har jag lagt ut min moppe på blocket så nu och hoppas på att få sålt den så snart som möjligt.
Måste nämligen betala mitt "kära" skadestånd.
Nu är jag glad för att de händer massa roliga saker nu och en bit frammåt.
 
+ Treees får troligtvis körkort snart (å då menar jag SNART)
+ 30/4 Tatuering
+ 6/5 Jag fyller 18 härliga år!
+ 8/5 Fira mig
+ Sommarlov plus inplanerad Danmarks resa med mina tjejor :)
+ Troligtvis körkortdags för mig också
och mer kommer :D
 
Nu ska jag hem till Nicklas och duscha å göra mig iordning, ska hem till min kära Frida och grilla :)
Pösssss & Kram ♥                                                                                      
                                                                              

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0