A good day!

Mjaa, bloggar från datorn idag vilket är ganska ovanligt nu förtiden..

Va först i förmiddags och hämtade upp Theresé och körde henne till ett möte.
Fick sedan en förfrågan av en vän att följa med honom ner till stan en sväng.
Eftersom att jag är en sån bra kompis så svarade jag självklart ;)
Haha, vi åkte ner strosade igenom de affärer som va nödvändiga och åkte sedan och käkade.
Mycket trevligt måste jag säga!

Sitter nu nerbäddad i sängen med tända ljus och ett glas vitt. MYS!
Hoppas på besök om en stund också från min kära fru! ♥


nyårsafton, här kan vi snacka inlevelse för fulla muggar, haha!
Jag ska aldrig mer fira nyår, det kan jag nästan lova! FY!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0