Tisdag

Sitter i skolan och har Restaurang dag. Om ca en timme öppnar vi och jag är riktigt seg..

Helgen som va var den bästa på väldigt länge!
På söndagen satt gick vi runt i Stockholm hela dagen senare satte vi oss på en go uteservering
och drack öl tills solen gick ner bakom husen. Åkte hem vid ungefär sjutiden och va hemma typ 1 på natten.

Igår va jag riktigt seg så jag sket i att gå till skolan. Åkte och hämtade min syster och min fasters vovve och sedan ut till Kärna. Städade lite och promenixade i flera timmar. Sedan kom mamma och fikade en sväng.
Roligt att träffa henne igen, det var änna ett par måndader sedan..

Ikväll kommer Sussies hund hem till oss och ska bo där i två veckor medans hon är i Thailand.
Ska bli mysigt och skönt att få komma ut och gå lite oftare :)
Kommer få lite mer tid med Jossan♥ med nu eftersom det är i huvudsak hon som ska passa vovven :)

Nu ska jag ut och dricka kaffe och ta en ciggeluring!

Pusss&Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0