FREDAG

Soft vecka, ledig måndag och tisdag.
Trodde att jag va ledig onsdag med men de va jag tydligen inte. (ooups)
Åkte till Ullared med Evelina iaf och det visade sig bli en mycket intressant resa.
Igår va jag i skolan men hade bara två lektioner istället för tre. Riktigt nice!

Mjaaaaaa, idag är det fredag och det känns underbart.
Ska åka till skolan om en stund och sen blir det stan med Evurt.
Måste verkligen shoppa på mig lite nytt det börjar bli tomt i garderoben..
Ikväll blir det till att först färga min underbara utväxt och sedan knäcka ett par kalla :)

Krogen kommer det inte bli förrän jag fyller år den 6 ma. Duktig mig!


En bild på mig och Evelina när vi va ca tretton år ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0