Bättre än väntat.

Hejhej!
Tänkte skriva om helge lite kort bara.

Fredag: Vaknade sent och råkade inte gå till skolan. Senare på förmiddagen gjorde jag och Jossan iordning oss, plockade upp Annelie på hennes jobb och åkte till Kungälv.
Satte oss på Tunna Skivor och käkade lunch och snackade lite skit.
Efter det åkte vi och plockade upp David och sedan köpte vi ett par lock öl.
På kvällen kom det en del folk hem och det hände diverse incidenter om man nu kan kalla det för det.
En häftpistol var bland annat inblandad ;)
hehe Sara blev för trött/full och gick och la sig tidigare och vad som hände efter det kommer ingen ihåg typ.

Lördag
: Vaknade upp bakfull och jävlig, drog på mig solbrillorna, knödde in alla i bilen och drog till kärnatappen och käkade lite. Efter det slappade vi och senare drog jag och David till backaplan och köpte skor till honom.
På kvällen åkte vi till Tommy i fontin förfestade innan vi drog ner till Krogen.
Jaja jag veeeet att jag inte skulle gå på krogen innan jag fyller år men det blev änna så ändå..

Söndag
: Vaknade upp ännu mer bakis än dagen innan och va heeelt död hela dagen. Gjorde inte ett skit fram tills att jag åkte ner till Nicklas som hade jobbat hela helgen.

Just det! Glömde det bästa med hela helgen!
I fredags fick jag två jobb :) !!!
Ska på introduktion på det ena imorgon och det andra får jag ta tag i lite senare.
HEJJA MIG!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0