The road is long...

Jag förstår ingenting om jag ska vara helt ärlig.

Men det är väl skit samma...





Hm har vart i skolan idag. Sara är duktig som har gjort två prov :)

Tänkte lägga ut ett par bilder från kungälvs crusingen. Tog bara ett par stycken men dom får väl duga.
Roligt var det men dock tog det slut väldigt snabbt av någon anledning. I alla fall mitt festande.
Kan tänka mig att jag hade fått tillräckligt ändå :)

               

       


Mja, fundera på den dö ;)
Vad kan detta vara........
Den som gissar rätt får en puss

Och jag är som vanligt bäst som inte fastnar på bild ;)

Pusss & Kram ♥



Kommentarer
Postat av: Frida

Hahahaha jag vet vad det är:D

2009-05-26 @ 22:41:53
Postat av: Jonas

Då förväntar jag mig priset också ;) För det är en tatuerad rumpa, och gadden är samma märke som kulturgrejer har på vägskyltar ;)

2009-05-28 @ 18:49:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0