Svar till "babybelle"


Visst är det gulligt av mig att ägna ett helt inlägg till dig. Det enda syftet med det var att jag vill att alla ska se hur äckligt pantad du är! Du har ingen aning om hur många som läser min blogg eller vilka. Ska jag vara riktigt ärlig så skiter jag i om det bara är en som har sett mitt inlägg av dig, den människan har nog samma åsikter om dig ska du se :)
Dom länkar nog vidare så du behöver inte oroa dig. Du ser bara smutsig och ofräsch ut!
För att inte tala om din så kallade "inteligens" haha!
Tack för mig.

Kommentarer
Postat av: Treees

Kollade in hennes blogg förut när Sandra hade länkat, och de finns bara en sak att skriva: PINSAMT. Hon tror uppenbarligen att hon är omtyckt, skulle inte tro något annat än att de killar som vill ha henne ser henne som en sönder sminkad gapande fjortis, hon är på gränsen till knullduglig. Och för att bli omtyckt särar hon på benen eller öppnar munnen ;) Tror nog vi får ta oss en tur till Partille snart Sara ;)

2009-05-12 @ 19:47:41
URL: http://treeeees.blogg.se/
Postat av: Saaaaaaaandra

Jag ska meeeeeeeeeeeeed :D vi ska hitta råttan! Bahaha! Hon är så pinsam så det är fan i mig inte sant,

2009-05-12 @ 20:13:38
URL: http://www.saandriiie.devote.se
Postat av: Natalie

Men jävlar hahaha! jag skäms över dom! :O

2009-05-13 @ 00:30:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0