Bloggfix igen

Jag håller på och ändra lite till i bloggen nu men kommer inte att göra allt på samma gång.
Lite stökigt men så får det vara :)


Dom här fick jag av min kära far när jag fyllde år



Idag:
Skolan först sedan har jag bara varit hemma. Gick ut och träffade trees, hoffa och jonas en snabb sväng.
Har i stort sätt suttit vid datorn hela tiden och fixat med bilder fram och tillbaka.

Sedan har jag fått för mig att jag ska dricka minst 1½ liter vatten om dagen plus att börja promenera en halvtimme.
Får väl se hur länge det håller ;)
Känner att jag inte har nått speciellt intressant att skriva just nu men kanske kikar in senare.
Puss & Kram ♥

Kommentarer
Postat av: Therese

Tssss, du kommer aldrig hålla de tjockis ;P

2009-05-25 @ 21:55:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0