Blir galen!

Sitter och kollar  runt lite på olika bloggar. Blir bara mer och mer irriterad på dessa tjejer som åmar sig och framför allt skämmer ut sig på sina videobloggar. Tänk sen när dom blir äldre och ser detta.
Dom kommer att få gömma sig för all framtid. Visst dom har flera tusen läsare varje dag
men jag kan ju tänka mig att 99 % läser för att se hur dom skämmer ut sig.

Dom skriver om naturlighet och skönhet. Jo visst men vart fan är den då om jag får fråga?
Dom flesta ser ju hemska ut, inte naturliga för fem öre!
Och sen att dom hatar fjortisar osv. Men hallå?!!
Det finns ju inget bättre exemplar på det dom beskriver. Eller ? Tycker bara att det är pinsamt..

Kommentarer
Postat av: Sandra

Jag håller helt och hållet med dig Sara haha, dom är as pinsamma! Att dom kan med,

2009-05-04 @ 21:56:37
URL: http://saandriiie.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0