Tråkigt tråkigt.

Kom hem från David nu. Har glott tv med han och Treees.
Dom har köpt en liten misse :) söt som fasiken!
Usch har världens mensvärk också.
Nån som har något bra tips som lindrar ?
Inga starka tabletter funkar ju..
Brukar ta en varm vattenflaska(eller liknande) och lägga på magen.
Brukar hjälpa men inte alltid. Seeegt..

Har precis pratat med Ann marie nu också, ska skriva på nått papper om tystnadsplikt
sen ska jag gå som typ lärling eller nått med henne.
Hon jobbar på ålderdomshem för alkohol dementa bland annat.
Ialla fall på hennes avdelning.. Det ska bli intressant.
Och om jag tycker om det och trivs så hoppas jag på extra jobb eller till och med sommar jobb!
Jag kommer säkert tycka det är äckligt och obehagligt ibörjan men man vänjer sig säkert.

Vill verkligen ha pengar så jag kan ta körkort också. Känner att det kommer först i prioriteringen.
Sen ska det bli tatuering :) mm längtar riktigt mycket.
 
Förresten, någon som vet hur man skaffar en sån besökningsräknare på bloggen ?
Har kollat runt men kommer inte på hur man gör.
Yäyä, ska inte störa mera nu. Får la bli film och mys för mig själv(ta det inte fel) nu när Nicklas jobbar natten.
Natti natti. ♥  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0