Sara vill ha bebis

Tidig hemgång från skolan, köra lite bil, hem och dricka kaffe.
Sara vill ha bebis iallafall. Hehe
Känner verkligen "suget" efter en liten. Hade varit jätte mysigt tycker jag men dessvärre tycker inte Nicklas det.
Haha igentligen vet jag att jag inte ska ha barn för än om ett väldigt långt tag men lite fantasi måste man ha ;)
Myyyyyys.....
Nepp inget mys ikväll, han jobbar natt. Usch, hatar att sova ensam :/  

Ja, imorgon är det fredag...
I helgen har va pratat om att åka ut till sommarstugan. Grilla lite, dricka lite och mysa mycket!
Får väl se hur det blir :)
Nu ska jag in och duscha strax sen ringa Nicklas.
Skriver kanske mer imorgon. 
Natti ♥
                                                                                           

Kommentarer
Postat av: annafia

haha då är vi 2 att gubbar aldrig kan förstå de mysiga i en plutt

2009-03-12 @ 21:41:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0