No more bullshit!

Hm mja, inte så lyckad helg men men.
Eller jo i fredags va de roligt för då hade vi överraskningsfest för Emil som fyllde 20 år.
Mycket lyckat..
Men igår, haha usch tänker inte ens kommentera det.
Jag sa även upp kontakten helt med min mamma.
Tråkigt men de tjänade ingenting till att ha henne i mitt liv tyvärr.

Nu sitter jag hemma hos farsan och kollar sanningens ögonblick.
Ska snart hoppa in i duschen.
Jag har bestämt mig för att sluta dricka så mycket och försöka ta tag i mitt liv istället.
Mjo, det kommer bli tufft men det är något som måste göras..

Känner inte att jag har nått intressant att skriva idag så jag tänker sluta nu.                             
Kanske finns nått roligare att skriva imorgon :)
Pusss och kram ♥           

                                    

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0