Neeeeeeej..

Nu är praktiken slut, back to school med andra ord.
Jag vill verkligen inte. Känns som att det är evigheter kvar tills jag tar studenten.
Och det är det också. Ångrar så att jag hoppade av och fick gå om.
Jäjä, nu är det som det är..

Therese och David va precis här, vi kollade lite inför trippen till Danmark.
Det ska bli riktigt nice att åka iväg bara Therese och jag :) roligt roligt.

Hm mja men om man ska ut och "resa" så ska man ju ha pengar till det.
HAHA apropå det, Treees fick för sig igår att hon skulle sälja mig på blocket!
Hahaha, mjo då hon fick ihopp en lite halvsöt beskrivning av mig bland annat att
jag va 15 cm djup, hade söta tår och petar naveln med topps.
Hon betalade den med telefonen och allt men den kom aldrig ut.
Trist.....
Men iallafall det här med pengar får bli ett senare problem, har skulder upp över öronen just nu :(

Pussss ♥                                                                     


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0