Måndag

Äntligen hemma!
Kom precis hem från stan nu. Har varit där inne och träffat min advokat Lars.
En mycket trevlig man måste jag säga.
Vi har planerat inför rättegången nästa tisdag. Jag tror att det kommer att gå hyfast bra.
Efter det så gick jag och pappa till gamla köttbullecafét (brevid saluhallen) och käkade lunch.
Rödspätta med potatismos och remouladsås. Mums!
Nu ska jag strax resa på arslet och börja städa iordning på mitt rum.
Har ju målat och tapetserat nu i förrförra veckan. Ska ställa iordning möbler någolunda iallafall.
Sedan är det min systers rum som ska rustas upp och SEN får jag min nya säng.
Den är efterlängtad kan man ju säga :P hehe.
Skriver lite senare
Pusss & Kram ♥


Kommentarer
Postat av: Frida

Hoppas rättegången går bra:)

2009-03-18 @ 10:12:49
Postat av: Sara

Tack <3

2009-03-20 @ 17:16:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0