Dagen efter...

Som ni kanske vet så va jag i Möndals tingsrätt igår.
Och det gick inge vidare..
Blev fäld för misshandel med 8100:- i skadestånd plus 500:- till brottsofferfonden.
Sen fick jag även 40 timmar ungdomstjänst.
Inte bra inte bra.

Men ska försöka ordna detta och se till så att dom får sina pengar innan det går till kronofogden.
Inte fördjävla skoj att börja sitt arbetsliv med en massa skulder..
Men men.. Tänker inte gå in närmare på själva fallet men ni som känner mig vet nog redan hur det ligger till.



Idag..
...ska jag till skolan klockan två för att vara där tills ikväll. Vi ska alltså ha kvällsöppet i restaurangen.
Svin segt men det är väl nått som ska göras det med.

Torsdag..
... ska jag och syster in till stan och handla en helt ny garderob till henne. Hon går och norpar mina kläder jämnt och jag är trött på det.  Vi ska även hitta ett par fin byxor till Nicklas pga ...

Fredag...
Jo då är de kalas serrö. Kan inte skriva varför här men kan skriva på lördagen om mer detaljer ;) 

                               

                                
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0