Nice to know

Om just mig :)
Namn: Sara Forsell
Född: 91 05 06
Bor: Kungälv Munkegärde/Kareby
Smeknamn: Kärt barn har många namn.
Men nått jag har fått höra nu på det senaste är sunshine :P
Familj: Mamma, Pappa syster.

Har jag under denna månad
Saknat någon:
Mja
Ångrat något: Aaa
Ljugit: Nån liten vit lögn kanske ? Hehe
Kännt dig sämst: Sämst ? Jag är alltid bäst ;)
Gråtit: Jadå..
Skrattat: Aaa  :)
Varit sjuk: Har varit förskyld nu i ett par månader.
Varit utomlands:  Nepp
Träffat någon du chattat med på datorn: Ja, kompisar ?

Känslor
Gråter du ofta:
Nej
Skrattar du ofta: Ja :)
Hur känner du dig just nu: Röksugen och lite hungrig. Annars ganska glad. 
Hur har du mått den senaste tiden: Fram och tillbaka..
Har du funderat på självmord: Nej ?
Har du någon/några hemligheter för dina föräldrar:
Inte för pappa iaf..
Blir du lätt förälskad: Njaae
Tror du på ett föralltid: Nej
Hur många dagar har du varit med din kille denna månaden: Uhmn, varje dag ?  
Har du blivit sårad av kärleken: Yes yes
Har du blivit lycklig av kärleken: Mja :)
Vilken sorts killar gillar du : Hm, svårt att säga.
Märker väldigt fort om han är min typ lr inte..
Ska en kille vara lång eller kort: Hmmm  vilken kroppsdel ?
HAHA nej skoja han ska la vara lagom..
Ska en kille vara blond eller brunett: Spelar ingen roll.
Får du många killar: HAHA nej det får jag inte

Utseendet på mig
Brunett eller blondin
: Rödbrunett
Ögon färg: Blåa
Långt eller kort hår: Klippte nyss av mig håret så jag har ganska kort!
Snygg eller ful: Snyggast ;) haha nej men jag är väl inte ful hoppas jag ..
Nöjd över ditt utseende: Mja hyffsat
Brukar folk säga att du är snygg,söt och vacker: Söt
Har någon nånsin sagt att du borde bli modell: Inte seriöst tror jag :P
Har du långa naglar: Gnag gnag......
Sminkar du dig: Mja



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0